4/04/2014

#7 Karnawał blogowy

Fotografia autorstwa flemmens.

Jestem fizycznie niezdolna do wrzucania notek na czas, więc uznajmy po prostu, że karnawałuję w pierwszych dniach miesiąca, ok? Ok. Enjoy.

Wyskoczymy na dymka? Aletheia podrzucała już garść ciekawych komiksów papierowych, teraz przyszedł czas na te internetowe. 

Gosiakowa o Les Revenants. Świetna recenzja, jestem na świeżo po pierwszym odcinku i ciężko się było na moment oderwać żeby skleić notkę. Warto też zajrzeć do serii notek D jak Disney, bardzo fajna akcja pod którą się podczepiłam i w końcu mam motywację, by nadrabiać braki. No i doceniłam to, ile koszmarów mnie ominęło, bo damn, klasyczny Disney to wcale nie jest puch i tęcza.

Alchemia Gier, tym razem panowie dyskutują o Little Inferno.

Disclaimer: Uwaga! Angielski! Mysza o swojej dwujęzyczności. Notka, która chyba po raz pierwszy uświadomiła mi, że posługiwanie się językowym miszmaszem może stanowić realny problem i nieraz bywa źródłem frustracji.

Biegiem w ciemny las, czyli Ninedin recenzuje Głód.